niedziela, 9 lutego 2014

Sylwetki twórców bloga - Arkadiusz Kucharski

Nazywam się Arkadiusz Kucharski - zwany również Arski. 
W Jerzmankach mieszkam od 2009r. - osiedlając się w starym, wymagającym gruntownego remontu, domu z tzw. duszą. Zamieszkuję go wspólnie z witrażystką Katarzyną Ejsmont, której wyjątkowe prace dodatkowo upiększają nasz dom :)

Moją największą pasją jest fotografowanie. Uwielbiam architekturę, krajobraz i reportaż - zwłaszcza ten dynamiczny wymagający szybkich decyzji i sprawnych łokci przy rozpychaniu się w tłumie reporterów. Wszystkich myślących, że to drogie hobby chciałbym poinformować, że siła fotografa tkwi w jego umyśle, fantazji, wiedzy i doświadczeniu - aparat w tym przypadku jest tylko narzędziem. Od początku przygody z aparatami cyfrowymi (wcześniej fotografowałem oczywiście na kliszy) używam aparatów tzw. hybrydowych firmy FujiFilm. Nie jest to droga lustrzanka z wymiennymi obiektywami tylko aparat zewnętrznie ją przypominający, a posiadający jeden niewymienny obiektyw.
Byłem uczestnikiem kilku plenerów fotograficznych (zakończonych wystawami), a jeden ogólnopolski Fujiklubu zorganizowałem samodzielnie w Zgorzelcu. Swego czasu zorganizowałem cykl wystaw pt. "Moje piękne miejsca" którego myślą przewodnią było to, że nie trzeba daleko jechać żeby dostrzec piękne miejsca - choćby wokół nas.
Więcej na swój temat napisałem na FUJIKLUBIE
 
Drugą fascynacją są podróże - te bliskie i dalekie. Łącząc te obydwie pasje stworzyłem bloga -  MOJE PIĘKNE MIEJSCA

Trzecią, równie ważną, jest muzyka - fascynuje mnie muzyka lat 80-tych. Szczególnie zaś upodobałem sobie szwajcarski duet Yello - chętnych zapraszam do małej prezentacji tej grupy na moim blogu - KLIK KLIK





Fotografie autorstwa : Remigiusz Najdek, Katarzyna Ejsmont, Jacek Staszczuk, Małgorzata Wądołowska-Buzek, Justyna Kucharska.

2 komentarze:

  1. lesaw.szawiski7@gmail.com ; skype: leszek4692 . Arski udostępnij ; strzelasz z pod kolumnady / dwie kobitki po lewej/ to udostępniasz i ja wprowadzam Ciebie do siebie , prezentuje Moim Przyjaciołom na Świecie . Drugie zdjęcie z blondynką jeśli się zgodzi ,trzecie Ty na molo. i starczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę używać zwrotów ; שלום szalom /przywitanie i pożegnanie /בוקר טוב - boker tow dzień dobry rano/ ; להתראות - lehitraot /Do widzenia /;אדוני - adoni Proszę Pana lub mój Panie .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentarzy nie moderujemy !!!
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.